Advertentie analyse
Draaien jouw social media advertenties minder goed dan gehoopt?
Laat een ervaren advertentie-expert die sinds 2013 elke dag adverteert op social media je 1-op-1 helpen met het vinden van de oorzaak van het probleem en je helpen met het verbeteren van je resultaten.
Komt jou dit bekend voor?
- Deden je advertenties het eerst wel goed maar nu niet meer?
- Lukt het je niet om je kosten per aankoop te laten dalen?
- Weet je niet wat je moet aanpassen aan je advertenties?
- Heb je al honderden dingen geprobeerd maar lijkt niks te lukken?
Kortom: heb je gewoon even hulp nodig met je advertenties?
Ik kan je daarmee helpen.
Zullen we daar iets aan doen?
Je hebt al veel tijd en geld geïnvesteerd in het maken van advertenties op social media. Het wordt nu eens tijd om daarmee geld te verdienen in plaats van geld te verliezen toch?
Het aanklooien of ‘zomaar wat doen’ heeft helaas niet geleid tot de gewenste resultaten. Hoewel het onmogelijk kan lijken om jouw advertenties beter te laten presteren, is dit eigenlijk altijd wel mogelijk.
Je moet alleen even weten waar je op moet letten. Dat vertel ik je graag.
In een advertentie-analyse lopen we samen al je advertenties door en komen we achter de oorzaak van het probleem. Zo zal de data die je hebt verzameld ons vertellen wat er niet goed gaat en wat je moet aanpassen.
Bij de één ligt het aan de teksten, bij de ander aan de strategie. Maar eigenlijk ligt het altijd aan een combinatie van factoren. Daar komen we vanzelf achter.
En de waarheid kan wel een beetje pijn doen. Maar een klein deukje in je ego is veel minder erg dan een flinke deuk in je omzet. Want als wij jouw advertenties zullen doornemen, wordt alles van top tot teen kritisch beoordeeld.
Waarom moet je dit doen?
Laten we eerlijk zijn: je bent geen full-time marketeer. Je bent eigenaar van een webshop en marketing is daar slechts een onderdeel van. Tuurlijk is het logisch dat je vastloopt met jouw advertenties. Je bent zeker niet de enige.
Kijk. Met online cursussen, filmpjes op Youtube of gratis e-books kom je wel een heel eind maar wanneer je advertenties niet goed presteren, sta je er alleen voor (tot nu dan).
Het enige wat je nu kan helpen is dat een deskundig iemand met je meekijkt, je laat zien wat er wel/niet goed gaat en jou verder op weg helpt met concreet advies op maat.
Inzicht is de sleutel tot uitzicht op succes.
Daarom zullen alle andere oplossingen veel minder effectief zijn en je niet helpen met het langdurig verbeteren van je resultaten.
Na een advertentie-analyse weet je wél wat je moet doen
Tijdens onze 1-op-1 sessie behandelen we tientallen punten, waaronder:
- Of jij je teksten, beeldmateriaal en doelgroep goed hebt ingesteld
- Of jij je aanbod op de juiste manier communiceert
- Of je de juiste strategie inzet
- Of je de juiste structuur in je advertenties gebruikt
- Of je op de juiste manier A/B testen uitvoert
- Of jouw landingspagina wel goed genoeg is
- En nog veel meer..
De antwoorden die je krijgt zijn glashelder. Geen abstracte adviezen maar concrete feedback dat je direct kan implementeren.
De sleutel(ketting) tot succes
Het succes van je advertentie hangt af van een opeenvolging van factoren.
Men bekijkt je foto/video, lezen de tekst, beslissen binnen 2 seconden of zij ingaan op je boodschap, bekijken je productpagina, lopen het afrekenproces door en plaatsen de bestelling.
Dat zijn heel wat stappen die invloed hebben op jouw advertentieresultaten.
Je kan het een beetje zien als een ketting waar meerdere schakels met elkaar verbonden zijn. Als één schakel niet strek genoeg is, zal de hele ketting ook niet sterk zijn.
Het doel van de advertentie-analyse is om naar elke schakel te kijken en deze te verbeteren zodat de ketting sterker wordt. Want hoe sterker de ketting, hoe beter je advertenties zullen presteren.
Dit zijn de stappen die wij gaan doorlopen
De advertentie-analyse is een online 1-op-1 sessie. Deze duurt ongeveer 1,5 uur maar het duurt net zo lang totdat alles is behandeld.
We beeld-bellen via Microsoft Teams zodat we elkaars scherm kunnen delen. Daarbij zal ik de sessie voor je opnemen zodat je deze later rustig nog terug kan kijken.
Ook bereid ik mij goed voor:
- Ik bekijk alvast je advertenties,
- je webshop loop ik van A tot Z door,
- en ik kijk hoe je concurrenten het doen
Wat kost de advertentie-analyse?
Laten we de vraag omgooien: Als je zo doorgaat en de advertentie-analyse niet doet, kost het jou honderden of zelfs duizenden euro’s aan misgelopen omzet. Puur omdat je niet weet hoe jij je advertenties moet verbeteren.
Je advertenties uitzetten of het budget verlagen is ook geen duurzame oplossing en levert alleen maar minder bezoekers (en dus klanten) voor je op.
Je kan er ook voor kiezen om wél een advertentie-analyse doen.
Dat kost dan €495 excl. btw.
Dat is nu een eenmalig klein dipje op je rekening maar levert je op termijn véél meer terug. Sterker nog: Dit is een investering die je meerdere keren terug zal verdienen in de vorm van beter presterende advertenties.
Een betere deal kan ik je niet geven.
En nu?
Misschien heb je eerst nog wat vragen. Het beste is dat we dan even bellen. Daarvoor kan je een belafspraak met mij inplannen.
Dan maken we telefonisch even kennis en bespreken we gelijk of ik je kan helpen. Zo niet, dan zal ik dat ook eerlijk aangeven. Je zit dus nergens aan vast.
Heb je haast? Dan kan je mij tijdens kantooruren bellen op: 023 710 0220
Algemene voorwaarden | Privacy Policy | KVK: 72700378